יריד ישראל למשאבי אנוש  -
 
האירוע הגדול, המקצועי והמקיף בישראל למקצועות HR  •  גני התערוכה תל אביב  •  19/07/17
   
המארגנים מידע למבקר  מידע למציג תצוגה ועידת HR
 

החלה הרשמת המציגים ליריד 7/17
 1800-555200
טופס התעניינות
 
מידע על היריד
 
 
למה כדאי להציג ביריד?

יריד ישראל למשאבי אנוש – הוא חלון ראווה ססגוני ותוסס לאלפי הצעות ורעיונות ל"שי לחג" ולמוצרים לפיתוח רווחת עובדים, מבצעי מכירות אטרקטיביים, הצעות נופש ותרבות הפנאי.
 
מנהלי משאבי אנוש, מנהלי רווחה וקניינים מוסדיים נחשפים באמצעותו לחידושים, מוצרים ורעיונות ל"שי לחג" ורווחת עובדים במגוון רחב של מוצרים ובכך מקנה לוועדי עובדים ערך מוסף גבוה לפעילותם.
 
היריד מפגיש בין ספקים לבין לקוחות עתירי תקציבי רכש, באמצעות סידרה של תערוכת מקצועיות הכוללות: יריד שי לחג, יריד תיירות לקבוצות, תערוכת ספקים למוצרים ולשירותים לקבוצות מאורגנות ועוד.
 
תערוכות וירידים בכלל ויריד הוועדים בפרט הם נדבך חשוב בפעילות עסקית של חברה ודרך מצוינת להרחיב את מעגל הלקוחות והמכירות. השתתפות ביריד מקנה למציג בו הזדמנות עסקית ופוטנציאל שיווקי למיליון ושמונה מאות אלף עובדים תוך קיצור דרך משמעותי.
למה כדאי להציג ביריד?
 
הצלחה עסקית למציג ולמבקר 
יריד ישראל למשאבי אנוש הינו המשך ליריד הוועדים הנערך ביום שלפני ומרבית החברות מנצלות את האירוע לתצוגה משותפת. בירידים הקודמים ביקרו מעל 3600 מבקרים מהענף ובכללם מאות רבות מנהלי משאבי אנוש, ועדי עובדים, מנהלי רווחה, מנהלי רכש מוסדי, וקניינים אחרים. 
 
השנה נוספו לתכנית היריד שתי תערוכות: תערוכת תיירות לקבוצות ותערוכת ישראל לביטחון סוציאלי. אין ספק כי תוספת זו תוסיף שיעור גדול עוד יותר של הזדמנויות עסקיות ומפגש עם מגזרים חדשים.
 
פעמיים בשנה מתכנסים מנהלי משאבי אנוש ועדי העובדים וההנהלות כדי לדון, לבדוק ולבחור את את ה"שי לחג" שיחולק למיליון ותשע מאות אלף עובדים ומנהלים לקראת פסח וראש השנה. 
 
היריד נערך במועד בו מתגבשים התקציבים והצרכים, ובכך תורם לנציגי ההנהלות ולוועדי העובדים למקסם את האפשרויות הרכישה שניתן לממש בכל תקציב ולכל מטרה בדרך לפיתוח רווחת עובדים מושלמת.
 
ביריד משתתפות חברות מכל תחומי הצריכה, ומוצעים במסגרתו מבצעים ושירותים שניתן לשווק לעובדים בהנחות ניכרות. היריד מציג רעיונות ומוצרים חדשים ומהווה פלטפורמה כמעט בלעדית למפגש עסקי בין נציגויות עובדים, קניינים מוסדיים ואנשי רווחה לבין יצרנים וספקים המעוניינים לעבוד עם השוק המוסדי וקבוצות מאורגנות בישראל.
 
   
פסגת החידושים, המוצרים והרעיונות לענף השי לחג      שיווק שירותי תיירות ותרבות - לקבוצות וליחידים
בנוסף לפעילות הצרכנית הענקית בתחום ה"שי לחג" והמבצעים שמתקיימים באמצעות מקומות העבודה, צורכים וועדי העובדים, ההנהלות והעובדים עצמם, שירותי תיירות, נופש ותרבות פנאי, באופן מאורגן ובקביעות בהיקף של  4.5 מיליארד שקלים בשנה.
 
 
סקרים שנעשו בתחום הראו כי 65% מפעילות תיירות הפנים בישראל מתקיימת בהתערבות ישירה של מקומות העבודה המאורגנים. בשנה החולפת יצאו 500 אלף עובדים לנופשים ולטיולים מסביב לעולם.

 
המתחם יאפשר לראשונה לעוסקים בתחומים אלו להשתתף בירידים בעלות מוזלת, ליהנות מאפשרויות החשיפה והשיווק למאות ארגוני עובדים, קנייני תרבות ומנהלי הדרכה בארגונים המובילים בישראל. 
   
מבקרים ומוזמנים ליריד  
 
כוח הקניה שאסור להחמיץ!
ליריד מוזמנים נציגים קניינים מקרב מקבלי ההחלטות בתחום רווחת העובד באירגונים, בהם: מנהלי משאבי אנוש, מנהלי רווחה, מנהלי הדרכה, ממקומות העבודה, קניינים מוסדיים, מנהלי רכש, חברי וועדות שי ומבקרים מירידים קודמים.
 
• למציגים מונפקת בסיום התערוכה רשימה ממוחשבת של המבקרים.
מבקרים ומוזמנים ליריד הוועדים בישראל
   
נתונים על שוק הוועדים בישראל
 
פעילות מנהלי משאבי אנוש, מנהלי רווחה ועדי העובדים ומנהלי הרווחה, מתקיימת בזכות תקציבי רווחה נדיבים ומובטחים הגדלים משנה לשנה וברוטינה ידועה מראש.  
 
אופיו האמוציונאלי של ה"שי לחג" השתרש מאוד עם השנים, ונחשב לפרה קדושה שמעסיקים נרתעים מלפגוע בו. גם חברות שבהן אין ועד עובדים (כמו בחברות טכנולוגיה), מעניקות לעובדים "שי לחג" ומקיימות פעילות רווחה לטובת העובדים.
 
פעילות זו יצרה תעשייה משגשגת המגלגלת מעל 4 וחצי מיליארד שקלים בשנה, ובנוסף גם 3 מיליארד שקלים בתחום הנופש ותרבות הפנאי. תעשייה זו מכתיבה אופנות וקובעת במידה רבה את הטרנדים הצרכניים של ישראל.
 
יריד ישראל למשאבי אנוש ויריד הוועדים, מהווים ימי מכירה  אינטנסיביים, המסייעים למציג בהם לאסוף לידים, להכיר לקוחות חדשים ולקדם התקשרויות בשוק מבוקד וממוקד זה.
 
היריד מאפשר לחברות ולעסקים מענפי צריכה מגוונים כגון: מוצרים לבית ולמשפחה, תיירות, תרבות, רווחה, נדל"ן, שירותים פיננסים ועוד, להגיש הצעות ורעיונות בעונה הפורה ביותר של הענף ולקראת רכישות ה"שי לחג".
   
נושאי התצוגה ביריד  
ביריד רשאים להשתתף יצרנים, יבואנים וספקי שירותים מקוריים בלבד בנושאים הבאים:
 
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה • כלי בית • כלי מטבח • אביזרי נסיעה • מוצרי קמפינג • שעוני יד וקיר, חבילות שי • חפצי אומנות • מוצרי תקשורת • קוסמטיקה • תכשיטים • רהיטי בית וגן • טקסטיל בית • ספרים • דיסקים ו-DVD • כלי נגינה • תווי שי • מוצרי צילום • אופטיקה • כלי עבודה • כלי רכב ואביזרים • אופנה והנעלה • חברות בניה • מוסדות לימוד והשכלה • תיאטראות ובתי קולנוע • שירותי הפקה • בילוי ונופש • שירותים פיננסים ובכלל זה: שירותי ביטוח • קרנות פנסיה • קופות גמל • בתי השקעות • שירותי ליסינג ומימון.


בואו לקחת חלק בשוק ייחודי זה!
בואו לקחת חלק בשוק ייחודי זה!

 
 
ארגון והפקה:   ICX  -  המרכז הבינלאומי לכנסים ולתערוכות
 
טל:  03-6949555,  פקס: 03-6949500,  www.icx.co.il