ועידת ישראל לשירות לקוחות- 2017
הועידה המקצועית השנתית ה-18 למנהלי שירות לקוחות ופניות ציבור בישראל
 


המרכז הבינלאומי לכנסים מתכבד להעביר למשתתפי וועידת ישראל לשירות לקוחות - הוועידה המקצועית ה-18 למנהלי שירות לקוחות ולממונים על פניות הציבור את המצגות של הכנס.
 
הוועידה נערכה בתאריכים: 28-29/11/2017
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב
 
הועידה הוותה מפגש מקצועי של כל העוסקים בתחום שירות הלקוחות לצד כינוס לימודי וגדוש של הרצאות, דיונים, סדנאות וחילופי דעות ובהשתתפות מרצים ומומחים מהשורה הראשונה, תוך שימת דגש על עדכניות ורלוונטיות הנושאים הנידונים.

 
הוועידה דנה בתחומי הליבה של ענף שירות הלקוחות בישראל תוך דגש משמעותי על מכלול ההיבטים שמקיפים את תחום שירות הלקוחות. 
 
 
 
המצגות מועברת לשימשכם.


תודה/ צוות המרכז הבינלאומי לכנסים
 

יועץ אקדמי:
יעקב אלוש, מנכ"ל MCMS Technology
     
להלן המצגות שנמסרו על ידי המרצים לשימוש משתתפי הכנס
תיאום ציפיות בטיפול בפניות ציבור ושירות לקוחות
 
מצגת הרצאתה של עו"ד אורלי לוינזון-סלע, סגנית מנהל נציבות תלונות הציבור
 
להורדת המצגת : לחץ כאן
 
     
כיצד להטמיע נכון תפישת שירות במציאות ארגונית מורכבת
 
מצגת הרצאתם של אפרת איזנברג, מנהלת פרוייקטים במכון נירם גיתן ועינת כהן בן גיגי, מנהלת השירות הארצית של שירותי בריאות כללית.

להורדת המצגת : לחץ כאן
 
     
טיפול בהתנגדויות בשירות לקוחות
 
מצגת הרצאתה של ד"ר איריס גרטנר מור יוסף, יועצת בכירה, מנהלת תחום שיווק ואסטרטגיה שיווקית בחוג לניהול ארגוני שירות במכללה האקדמית הדסה ירושלים


להורדת המצגת : לחץ כאן
 
     
מצויינות בשירות
 
מצגת הרצאתו של פרופ' יעקב קדם - ראש ההתמחות לניהול, מכון מופ"ת, חבר סגל בכיר, בית הספר להנדסה תעשייה וניהול, מכללת שנקר

להורדת המצגת : לחץ כאן
 
     
תרומת הצ'אט-בוט לשיפור שירות הלקוחות
 
מצגת הרצאתו של מארק גרנות, VP of Channels and Alliances, חברת ננורפ


להורדת המצגת : לחץ כאן
 

יזום, הפקה וביצוע:   ICX - המרכז הבינלאומי לכנסים
הנחושת 3, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il