 |
ICX - המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום מנהלי השיווק: |
 |
סדנת ס ניהול מועדוני לקוחות - כנס מנהלים |
סדנת מנהלים לניהול מועדוני לקוחות ותוכניות Loyalty |
|
יום ב' -20/05/2013 |
• |
מרכז הכנסים מלון רנסנס ת"א |
 |
 |
|
המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום מנהלי השיווק שמחים להזמינך להשתתף ולקחת חלק בסדנת מנהלים לניהול מועדוני לקוחות ותוכניות Loyalty.
הסדנא תיערך ביום שני 20/05/2013, במרכז הכנסים של מלון רנסנס תל אביב
רקע:
ניהול מועדוני לקוחות והפעלה של תוכניות Loyalty הם כלים אפקטיביים חשובים בהצלחה שיווקית, אולם שפע מועדונים ותוכניות העומדים כיום לבחירתו של הלקוח מחייבים יצירתיות מתמדת, בידול והבלטת יתרונות ממשיים לעומת מתחרים.
ההתפתחות הטכנולוגית והחדירה המאסיבית של הרשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק, טוויטר ויוטיוב לתחום העסקי העמידו מחד בפני מנהלי מועדוני הלקוחות ואנשי השיווק אתגרים חדשים ומאידך פתחו בפניהם אפשרויות רבות עוצמה וכלים ויראליים שיכולים לקדם את הפעילות העסקית לאפיקים חדשים.
הסדנא המיועדת למנהלי שיווק, מנהלי מועדוני לקוחות, מפעילי תוכניות נאמנות, מנהלי תוכן, וכל מי שמעוניין לפתח או להקים מועדון לקוחות.
|
|

|
אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו
|
להורדת טופס רישום - הקליקו כאן |
|
|
.jpg?id=3164154) |
 |
|
|
תוכנית הכנס: |
|
יועץ אקדמי ומנחה: יעקב אלוש
מנכ"ל MCMS Technology |
|
|
|
08:30 |
|
קליטה, רישום וכיבוד קל |
|
|
|
|
|
|
|
09:00 |
|
איך מדברים עם הלקוח ויוצרים הקשבה? |
|
הרצאת מליאה |
 |
|
מרבית החברות פונות ללקוח באותם הערוצים (אינטרנט, רשת חברתית, IPAD\ CELL , QR, ניוזלטר) ובאותה השפה (כדאי, שווה, יותר, תרוויח, לחברי מועדון, 1+1, 4 ב-100, 5% על הכרטיס, 10% שנתי כולל כפל מבצעים וכדו').
האם מישהו באמת מקשיב לכל הרעש הבנאלי הזה? אז איך מדברים עם הלקוח ויוצרים הקשבה? 10 טיפים שיובילו להצלחה.
מרצה: ענת זיו, בעלים של קבוצת AZMA לניהול קשרי לקוחות במדיה הדיגיטלית ואימונים לתקשורת.
|
|
 |
|
|
|
|
|
10:00 |
|
ארוחת בוקר קלה ומפגש מנהלים |
|
הפסקת בוקר |
|
|
|
|
|
10:30 |
|
הגבלות חדשות על תוכנית הטבות לצרכן |
|
הרצאה מעשית |
 |
|
סקירה משפטית ודיון בהצעת החוק חדשה המבקשת להסדיר את מערכת היחסים בין העוסק לצרכן בכל הקשור להצטרפות לקוח למועדון לקוחות ובכלל זה, הודעה של שנה מראש על שינוי תנאים או ביטול של תוכנית הטבות לרבות מבצעים של 1+1, מבצעי סוף עונה, ביטול הטבה הניתנת בעת התקשרות ועוד.
מרצה: עו"ד שוש רבינוביץ', מנהלת הלשכה המשפטית באיגוד לשכות המסחר
|
|
 |
|
|
|
|
|
11:30 |
|
ניהול קהילת מותג דינמית |
|
הרצאת מומחה |
 |
|
בעידן בו נאמנות לקוחות והקשר איתם הופך חשוב הרבה יותר, יש צורך פתרון משולב לאפיון, הקמה וניהול מועדוני לקוחות תוך שימור מתמיד והעמקת הקשר עם הלקוחות. ההרצאה תציעה פתרונות אופרטיביים להתמודדות עם האתגרים החדשים בתחום ניהול מועדוני הלקוחות.
מרצה: שי גולן –מנכ"ל Simply Club
|
|
 |
|
|
|
|
|
13:30 |
|
ארוחת צהרים במסעדת מלון |
|
הפסקת צהרים |
|
|
|
|
|
14:30 |
|
לקוח מביא לקוח – מינוף מועדון הלקוחות |
|
כלים ניהוליים |
 |
|
סדנה מעשית לפיתוח לקוחות אסטרטגיים, בניית ארגז כלים להרחבת המועדון באמצעות פגישות מכירה ושירות, שיווק ויראלי - לא רק בדואר אלקטרוני!, שימוש במודל מכירה-רב-שכבתית ועוד.
מרצה: יונתן גריפית מבעלי מאסטר קלאב |
|
 |
|
|
|
|
|
15:30 |
|
סיום משוער וחלוקת תעודות |
|
 |
|
|
|
|
|
|
לפרטים נוספים ולרישום טלפוני חייגו 1800-555200
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|