סגל המרצים
הקליקו לקבלת רשימת המרצים
 
לוח התכניות והאירועים
הקליקו לקבלת לוח התוכניות
 

 
המרכז הבינלאומי לכנסים
 
 
הצטרפו לפורום משאבי אנוש 
 
 
 
 
ועידת ישראל ליחסי עבודה
גני התערוכה ת"א 19/07/2017
השנה החלטנו להרחיב את תכני הועידה ליומיים שלמים וליצור 2 רצועות תוכן הנוגעות לתחומי הליבה של משאבי אנוש: 
המסלול הראשון יתמקד בתחום ניהול משאבי האנוש, ניהול רווחה והניהול הארגוני.
החלק השני של הוועדיה הוועידה יעסוק בסוגיות שונות ביחסי עבודה. השנה תדון וועידת יחסי עבודה  בבירור השאלה "ההסתדרות לאן"? זאת לצד השפעת תוצאות הבחירות על ארגוני וועדי העובדים בישראל.
 
 
עשרות מתנות ממתינות לכם בתערוכת הספקים: בואו לבקר
פנקס המתנות
 
 
הצעות שי לחג  לקראת פסח 2018 
תערוכת הספקים
 
יריד שי לחג
הקליקו לרישום
 
 
המרכז הבינלאומי לכנסים
המרכז הבינלאומי לכנסים פועל כאכסניה ארגונית לפעילות רחבה ומרתקת הכוללת ייזום, הפקה וביצוע של כנסים, ועידות, ימי עיון, קורסים מקצועיים, סמינרים, תערוכות מקצועיות וייצוג מרצים.
 
 
 
 
תוכנית מסלול משאבי אנוש
יום ד' - 24/01/2018- מרכז הכנסים החדש, גני התערוכה תל אביב
 
המודלים החדשים והתיאוריות של המילניאלז לגבי תעסוקה בעידן הנוכחי מעוררי מחשבה, ומחייבים התייחסות רצינית של מחלקת משאבי האנוש בכל הארגונים. הכנס יחשוף את הפתרון שיושם בתעשייה האווירית ויבחן בעזרת מומחים, עד כמה ערוכים מנהלי משאבי אנוש לקלוט ולנהל את ההון האנושי העתידי בארגון?  
 
כמו כן, תינתן במסגרת הכנס סקירה מקצועית על השפעת המהפכה הדיגיטלית על תמהיל ההון האנושי (DIGITAL WORKFORCE), וישיב בעזרת מומחים איך פורצים את מחסום המוטיבציה של העובדים.
 
עוד יציג הכנס  סקירות משפטיות חשובות בנושאים שישפיעו ישירות על משימותיו של מנהל מש"א .
 
בכנס יתארח עובד יחזקאל - מזכיר הממשלה לשעבר, שירצה על שינוי הפרדיגמה בקבלת החלטות אצל מנהיגים ומנהלים בכירים.
 
הכנס יינעל בהופעה חגיגית, מצחיקה ואקטואלית של  יאיר ניצני , שבדרכו המשעשעת ובהומור המיוחד לו מציב מראה בפני הישראליות הכל כך מוכרת, ומציע לנו להסתכל עליה בחיוך של השלמה.  בנוסף יספר ניצני על ״תיסלם״, על הברז שלו, ועל הרלוונטיות של השירים שכתב לפני שלושים שנה.   
   תוכנית מסלול משאבי אנוש
הכנס מיועד לסמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי הדרכה ומנהלי פיתוח וגיוס עובדים.
ההשתתפות בוועידה, בתערוכה ובאירועים, אינם כרוכים בתשלום וכולל אירוח של כיבוד בוקר, ארוחת צהריים וצ'ופרים, אולם מותנים ברישום מראש ומוגבל בכמות משתתפים!
 
  מנחה: אמיר זמורה, יועץ תקשורת, מומחה התמודדות ולניהול משברים ארגוניים


שעה
09:00
  תוכנית וסדר יום

קליטה ורישום
 

 
 
09:30   קבלת פנים, וכיבוד בוקר  

 
 
10:00  
סקירה משפטית בנושאים שישפיעו ישירות על משימותיו של מנהל מש"א










עו






10:30
סיור חוויתי בתערוכת ספקים למשאבי אנוש ורווחת עובדים









תערוכת הספקים להייטק
הוועידה תכלול כחלק מהאג'נדה סיור בתערוכת ספקים ענקית למשאבי אנוש ולרווחה ארגונית, שתציג מרקם ססגוני של הצעות שי לחג, מוצרים לרווחת עובדים, תיירות ותוכן.
 
הביקור בתערוכה יאפשר מפגשים עסקיים בין משתתפי הוועידה לבין הספקים והיצרנים המציגים בתערוכה.
 
הביקור בתערוכה יתאפשר למשך כל יום הוועידה






11:00
איך פורצים את מחסום המוטיבציה של העובדים?











ניב פרן

הרצאה מטלטלת, מצחיקה וחדשנית עם תשובות מפתיעות על איך פורצים את מחסום המוטיבציה? איך מניעים אנשים לפעולה? איך מביאים את עצמנו ואת הארגון לשנות את מה שברור שצריך לשנות...
 
ממדעי המוח לפרקטיקות מעשיות. ניב פרן, נווט קרב בחיל האוויר ומומחה במנהיגות ובהובלת תהליכי שינוי, ישרטט סולם ערכים ותובנות שיסיעו למנהלי משאבי אנוש בהובלה ובשינוי ארגוני.
 
מרצה: ניב פרן - דוקטורנט, נווט קרב בחיל האוויר, מומחה במנהיגות ופיתוח מנהלים ומצוינות ארגונית, שותף בצוות ההיגוי של בית הספר לפיקוד ומנהיגות של חיל האוויר ומלווה מקצועי של תכנית הדגל-תלפיות






11:30
הפסקת כיבוד ומפגשי ומפגשי נטוורקינג






12:00
המודלים והפתרונות שישאירו את הצעירים והעובדים הטובים בארגון













עירית קליפר אבני
צעירים רבים נוהגים להחליף עבודה כל 18 חודשים, בעיקר בגלל שמילניאלז מגדירים למידה כדבר החשוב להם ביותר בעבודה.
 
המודלים החדשים והתיאוריות של המילניאלז לגבי תעסוקה בעידן הנוכחי מעוררי מחשבה, ומחייבים התייחסות רצינית של מחלקת משאבי האנוש בכל הארגונים.
 
עירית קליפר אבני, סמנכ"לית מש"א בתעשיה האווירית, תחשוף בהרצאה את הפיתרון שמיושם בתעשיה האווירית, המאפשר לעובדים צעירים גם אחרי שלוש שנים בתפקיד להישאר בתוך הארגון, ובכך לצמצם נשירה או מעבר שלהם למתחרים.

מרצה: 
עירית קליפר אבני, סמנכ"לית משאבי אנוש בתעשיה האווירית, בעבר עסקה במגוון תפקידי HR, בחברת טבע






12:30
הפסקת כיבוד והמשך הסיור בתערוכת הספקים לרווחת עובדים




13:00
DIGITAL WORKFORCE - השפעת המהפכה הדיגיטלית על תמהיל ההון האנושי











מאיה בר-לב
האם ה-HR ערוך לקלוט ולנהל את ההון האנושי העתידי בארגון? הרצאת מומחה.
 
מאיה בר-לב, מנהלת תחום הייעוץ  הארגוני ניהולי בדלויט תציג את המהפכה הדיגיטלית ואת מחוייבותם של אנשי ה-HR, להיערך מחדש בתכנון וניהול ההון האנושי. 
 
מה המשמעויות והאתגרים בניהול הון אנושי מגוון, עם צרכים ייחודיים? וכיצד נערך הארגון למודל העסקה גמיש במיוחד עבור הטאלנט הנדרש יישום היעדים האסטרטגים?
 
מרצה: מאיה בר-לב, מנהלת תחום הייעוץ הארגוני ניהולי חברת הייעוץ "דלויט"






13:30
חדשנות בקבלת החלטות אצל מנהיגים ומנהלים בכירים






עובד יחזקאל
אנחנו חיים בעידן של מהפכה מתמדת, כן, אין זו קלישאה.
כמעט כל פרדיגמה שהכרנו עד היום, משתנה. תהליכי קבלת החלטות משתנים גם הם. מתהליכים היררכיים לתהליכים שטוחים.

בהרצאה נדבר על קבלת החלטות בעידן החדש, שינוי חשיבה וייצירת מציאות, ניהול אפקטיבי של משא ומתן, עשרת הדיברות להצלחת מו"מ.
 
מרצה: עובד יחזקאל- מזכיר הממשלה לשעבר ויו"ר ת.א.ר.א יעוץ אסטרטגי






14:00
ארוחת צהרים במסעדת-  Daily Events  


15:00
 | | | | |  מופע סיום  | | | |


 יאיר ניצני "מרים גבה" 
יאיר ניצני  
יאיר ניצני במפגש בלתי אמצעי עם קהל
 
יאיר, בעליו הגאה של  הטור הפופולרי ״מרים גבה״ וספר בעל אותו שם, בהחלט הרים כמה גבות בברנז´ה, אבל כמו שניצני אומר: "זה שמעולם לא קראתי ספר לא הפריע לי לכתוב אחד".
 
בדרכו המשעשעת ובהומור המיוחד לו מציב ניצני מראה בפני הישראליות הכל כך מוכרת, ומציע לנו להסתכל עליה בחיוך של השלמה. 
 
הוא מדבר על ״תיסלם״, על הברז שלו , תוכניות רדיו וטלויזיה ״שירו של שפשפ״, ״האשם תמיד״ ו״שיר המנגל״ ועל השיר ״פרצופה של המדינה ״ שכתב לפני שלושים שנה עדיין נשאר רלוונטי.








16:00
סיום, חלוקת מתנות ופיזור 




 
ההשתתפות בכנס, בוועידה ובתערוכת הספקים אינם כרוכים בתשלום,
   וכוללים אירוח מלא, אולם מותנים ברישום מראש.
♦ לריכוז תוכניות  הועידה הקליקו כאן

מספר המשתתפים מוגבל - הירשמו עכשיו !
 
 
הצטרפו עכשיו לפורום הישראלי למשאבי אנוש וניהול ארגוני 
 

Go Back  Print  Send Page

 המרכז הבינלאומי לכנסים

ארגון והפקה:   המרכז הבינלאומי לכנסים ולתערוכות      http://www.facebook.com/icxteam
טל:  03-6949555,  פקס: 03-6949500,  www.hr1.co.il     www.icx.co.il     Office@icx.co.il